Priroda, tradicija, znanost i znanje.

Od 1930. godine, švicarska kvaliteta

Naša priča započinje u Walzenhausenu, malom gradu u švicarskom kantonu Appenzell. 30-ih godina upravo u tom mjestu Ulrich Jüstrich pretvara tvornicu četki u ono što će postati vodećom međunarodnom tvrtkom u stvaranju kozmetičkih proizvoda na bazi esencijalnih ulja i biljnih ekstrakata. Tri su već generacije primile plodove njegovog nasljedstva i ostale vjerne viziji njezinog osnivača.

1923

Ulrich Jüstrich kao mladić napušta Švicarsku i odlazi u Argentinu gdje se posvećuje izravnoj prodaji četki po domovima. Briljantan i karizmatičan, njegov je stil i dalje naš stil: srdačnost i pažnja prema ljudima, duboka strast prema proizvodima.

1930

Ulrich Jüstrich vraća se u Švicarsku kako bi preuzeo očevu djelatnost. U prostoru nekadašnje radionice za vezenje čipke postavlja temelje za razvoj tvrtke, time stvarajući radna mjesta u svom rodnom kraju.

1932

U nekoliko godina Ulrich Jüstrich preobražava obiteljsku tvrtku u skladu s novim dalekosežnim projektom: ponuda proizvoda za osobnu njegu i domaćinstvo putem sustava izravne trgovine. Nastaju tako prve četke iz Justove proizvodnje u Walzenhausenu.

1937

Više od 100 prodajnih savjetnika vrši distribuciju Justovih proizvoda u Švicarskoj: tvrtka im pruža mogućnost osposobljavanja i sve efikasnija sredstva kako bi podržala njihov rad i povećanje posla.

1940

Početkom 40-ih godina dolazi do temeljne strateške evolucije: Robert Gély, kemičar, ljubitelj prirode i dobar poznavalac naših švicarskih planina, započinje s razvojem naših prvih kozmetičkih proizvoda.

1941

Nakon brojnih istraživanja, konačno se započinje s proizvodnjom prvih proizvoda za osobnu higijenu i za njegu kose i stopala. Njihova formulacija nas još uvijek nadahnjuje: visoka koncentracija aktivnih tvari, pospješeno spajanje i najefikasniji kozmetički oblik.

1948

Tvrtka okuplja već 200 Savjetnika koji su sve uspješniji u svom poslu, a prati ih naš prvi slogan "Just nosi samo dobro". To će duže vrijeme biti pravi zaštitni znak!

1960

Druga generacija ulazi u obiteljsku tvrtku s Ernstom i Hansruedijem Jüstrichom.

1965

Dodatno se šire proizvodni pogoni u Walzenhausenu.

1966

Inovativne formule i pažljiva proizvodnja dovode do rasta u šezdesetim godinama. Nakon uspjeha u Švicarskoj, slijedi uspjeh u Njemačkoj otvaranjem specifične prodajne organizacije u toj zemlji.

1980

Just slavi 50 godina: ovom važnom obljetnicom započinje desetljeće ekspanzije i ulaska na tržišta različitih kontinenata.

1989

Nastaje Suisse Just America, spremna na osvajanje ogromnog i obećavajućeg tržišta, koja će za par godina dospjeti u Argentinu, Čile, Kolumbiju, Kostariku, Ekvador, Panamu, Perù, Meksiko, Urugvaj, Venezuelu, Sjedinjene Američke Države.

1995

U Argentini se otvara moderan proizvodni pogon za opsluživanje golemog južnoameričkog tržišta.

1996

Robna marka Just stiže u Sloveniju, a sljedeće godine i u Mađarsku.

2002

Treća generacija obitelji Jüstrich, s Marcelom i Hansuelijem Jüstrichom, pridružuje se vođenju matične kuće.

2004

Od 2004. godine Justovi proizvodi pojavljuju se i na hrvatskom tržištu gdje su primljeni s oduševljenjem koje se ubrzo pretvara u stalan rast. Tu se uspješno potvrđuje kvaliteta proizvoda i opravdava status poduzeća te krivulja uspjeha Justa u Hrvatskoj i dalje traje.

2005

Otprilike 60.000 Savjetnika vrši distribuciju Justovih proizvoda diljem svijeta, dopirući do tržišta kao što su Afrika i Japan.

2013

Iz našeg proizvodnog pogona u Švicarskoj proizvodi se šalju u više od 30 država svijeta i zahvaljujući sustavu izravne prodaje stižu u domove tisuća obitelji.

>

Uspješnu tvrdku danas potiće več druga generacija u poduzetničkom duhu, koja vjerno slijedi izvornim vrijednostim. Luca Hoelbling, Luca Luisi, Andrea Pernigo, Daniela Pernigo, Marco Salvatori.

Kontakt

Zatraži kontakt radi informacija

Prijavite se na newsletter

Slanjem zahtjeva dajem svoju suglasnost za obradu mojih osobnih podataka, u svrhu slanja newslettera na e-mail, sukladno Izjavi o zaštiti osobnih podataka. Pročitajte Izjavu o zaštiti osobnih podataka.