Justova priča

Putovanje u izuzetnu povijest: od 1930., svijet švicarske kvalitete.

Od 1930., svijet švicarske kvalitete.

Epska priča o našem osnivaču Ulrichu Jüstrich počinje prije 90 godina u Švicarskoj i s vremenom donosi Justovu kvalitetu i vrijednosti u cijelom svijetu: uspjeh koji traje desetljećima i raste dan za danom.

Odaberite razdoblje
  • 20-te i 30-te godine
  • 40-te i 50-te godine
  • 60-te i 70-te godine
  • 80-te i 90-te godine
  • 2000 - danas

Godine ’20-’30

1930

1930., nakon značajnog profesionalnog iskustva u Argentini, mladi i poduzetan Ulrich Jüstrich vraća se u rodni grad (Walzenhausen, u švicarskom kantonu Appenzell) kako bi ponovno pokrenuo obiteljsku djelatnost proizvodnjom četki za prodaju isključivo na kućnom pragu.

1932

S brendom “Just”, po prezimenu osnivača, konsolidira se poduzetnički projekt Ulricha Jüstrich: ponuda proizvoda iznimne kakvoće za osobno dobrostanje i održavanje doma. Tako nastaju prve četke proizvedene u Justu u Walzenhausenu, a čiji oblik, kao i tada, predstavlja nadahnuće za Justov logo.

storia-2n (1)

1937

Izvrsnost proizvodnje i iskreno zanimanje za ljudske potrebe: korijeni Justovih vrijednosti sežu sve do samog nastanka tvrtke. Zbog toga za svoje poslovanje Ulrich odabire sustav izravne prodaje koji može ponuditi konkretne prilike za rad ali i za dijeljenje iste strasti, ljubaznosti i pažnje: u samo nekoliko godina, “Savjetnika za prodaju Just” je već više od 100.

Godine ’40-’50

1940

Sve strastveniji u svom projektu donošenja dobrostanja ljudima, dalekovidni vizionarski genijalni um Ulricha Jüstrich nalazi svoj maksimalni izražaj: formuliranje kozmetičkih proizvoda na bazi prirodnih sastojaka najviše kakvoće, nadahnut bujnom švicarskom prirodom i tradicionalnom upotrebom ljekovitog bilja.

1948

Nakon podrobnih studija i istraživanja, u roku od nekoliko godina Just potvrđuje proizvodnju kozmetičkih proizvoda za dobrostanje cijele obitelji. Počevši od prvih proizvoda za kupanje i njegu vlasišta i stopala, Justova paleta proizvoda se širi i konstantno obogaćuje i upotpunjuje. U naše domove sve brojnije proizvode i dalje donosi ekipa od 200 osoba zaduženih za prodaju, ambasadori slogana “To što Just donosi je dobro”.

Godine ’60-’70

1960-66

60te počinju u znaku razvoja: u upravi poduzeća, uz Ulricha, pojavljuje se i druga generacija Jüstricha s Erstom i Hansruedi. Polovinom desetljeća, proizvodni pogon u Walzenhausenu se dodatno širi dok Just prelazi granice i stiže u Njemačku uz svoju posebnu organizaciju prodaje.

Godine ’80-’90-2000

1984

Just stiže i u Austriju i Italiju: upravo Italija, koja će s vremenom postati prvo Justovo tržište na svijetu, postaje polazna točka nove priče izvanrednog uspjeha.
Just Italija uspostavlja svoje sjedište u okolici Verone, zahvaljujući četirima hrabrim i dalekovidnim poduzetnicima poput Ulricha Jüstrich: Angelo Salvatori, Graziella Zanini, Claudio Hoelbling i Adriano Novarina. Uz distribuciju putem Partija u domovima i vodstvo Promotora Just, Justovi proizvodi, a posebice Uje 31, uskoro počinju postizati sve veći konzensus.

1989-1997

Posljednje godine XX. stoljeća obilježene su novim etapama teritorijalnog širenja i to: u SADu, gdje je Just prisutan već od 1989. sa Suisse Just America, i od 1995. s proizvodnim pogonom u Argentini, koji je posvećen južnoameričkom tržištu; a u drugoj polovici 90ih godina u Mađarskoj i Sloveniji.
Upravo slovensko tržište predstavlja prvu etapu međunarodne ekspanzije pod vodstvom uprave Just Italija, koja će u narednim godinama nastaviti uspješno prelaziti državne granice.

2000 – 2022

2002-2005

Treća generacija obitelji Jüstrich, s Marcelom i Hansuelijem Jüstrichom, pridružuje se vođenju matične kuće.
Od 2004. godine Justovi proizvodi pojavljuju se i na hrvatskom tržištu gdje su primljeni s oduševljenjem koje se ubrzo pretvara u stalan rast. Tu se uspješno potvrđuje kvaliteta proizvoda i opravdava status poduzeća te krivulja uspjeha Justa u Hrvatskoj i dalje traje.
Otprilike 60.000 Savjetnika vrši distribuciju Justovih proizvoda diljem svijeta, dopirući do tržišta kao što su Afrika i Japan.

2013

Iz našeg proizvodnog pogona u Švicarskoj proizvodi se šalju u više od 30 država svijeta i zahvaljujući sustavu izravne prodaje stižu u domove tisuća obitelji.
Uspješnu tvrdku danas potiće več druga generacija u poduzetničkom duhu, koja vjerno slijedi izvornim vrijednostim. Luca Hoelbling, Luca Luisi, Daniela Pernigo, Marco Salvatori.